Ots'y pod tibie 7.6

Witam na Forum o grze tibia 7.6


#1 2008-12-19 20:35:20

spellon

Administrator

Zarejestrowany: 2008-12-16
Posty: 11
Punktów :   

Silnik bez vira :D pod 7.6

WITAM Mam dal was parę silniczków pod tibia 7.6 bez wirusów

1.Pierszy silnik LoozikOTS:

- Fast Attack.
- First Attack.
- !buyhouse.
- !buypremmy.
- !report tekst.

Link:Link: http://www.speedyshare.com/294126283.html

2.Drugi silnik YurOTS (Klasyczny):
0.9.0
- bp/depo save (CVS)
- bezpieczny trade (CVS)
- buy/sell z kryształkami (TLM)
- house system (TLM, Black Demon, ja)
- skulle i party (TLM)
- server save (TLM)
- światło (Bomb Da Brat)
- vip lista (Elementaries)
- spawn npc (Wolv119)
- anty afk (Tibia Rules)
- runy na battle (Skulldiggers, Tibia Rules)
- summony (CVS, Tibia Rules, ja)
- niewidka dla gma (TRS)
- obracanie itemów (SuperGillis)
- ice rapier (Tibia Rules)
- construction kits (JTE)
- burst arrow (Skulldiggers)
- exiva (bryan007)
- amulety: wszystkie poza garlic i bronze (ja)
- ringi: skillowe, might, time, energy (ja)
- kolejka (ja)
- gildie z npcem (ja)
- pvp arena (ja)
- boh+hur+time ring (ja)
0.9.1
- burst arrow (Skulldiggers)
- destroy field (GriZzm0)
- exiva (Bryan)
- napisy na tabliczkach (ja)
- komendy: /pvp /owner /send
- więcej opcji w configu
- lepsze obliczanie obrażeń
- energy ring
- npc na łódkę
- fieldy
0.9.2
- prostsze domki (DosMaster)
- nauka czarów (ja)
- promocje (ja)
- komendy: /save /ban
- oddzielny distance mul
- wielolinijkowe signy
- leczenie summonów
- poprawki obrażeń
- exhaust na uha
0.9.3
- system rooka (ja)
- czaty gildii (CVS)
- wygląd itemu dla potwora/npca (Black Demon)
- config: expmulpvp, spearlosechance
- komendy: /pos /shutdown /max !uptime
- pochodnie, świece itp. - w miejscu na strzały
- wszystkie czary światła
- mniejsze zużycie pamięci
0.9.4
- protokół 7.6 (CVS)
- itemy OTB i mapy OTBM (CVS)
- dzień i noc (CVS revmagsys)
- różdżki (Jiddo)
- system premium (ja)
- lista zgonów z czasem (Jiddo)
- wysysanie życia i many (ja)
- garlic necklace i bronze amulet (ja)
- wysokie levele (Black Demon, ja)
- utana vid i stealth ring (ja)
- kolory krwi potworów (Tjin)
- prawdziwe potwory (KaM!oOoL, Shogun)
- komendy: /clean /premmy !premmy
- config: access*, max*, queuepremmy
- exani tera (CrazyToko)
- reload configa (Smygflik)
- drzwi levelowe przez actionId
- proste questy przez uniqueId
- gm widzi id i pozycję itemu
- wiele aren pvp
0.9.4a
- config: rodrange, wandrange, freepremmy
0.9.4d
- tworzenie plików crashy (Andy Pennell)
0.9.4e
- wbudowany kreator kont (ja)
- autowykrywanie ip (Deathplanter)

Znane błędy:
- kiedy będąc niewidzialnym znajdziesz się w tym samym miejscu co gracz, on dostaje debuga,
- kiedy zmieniasz świat z pvp na no-pvp za pomocą komendy /pvp, gracz który miał zaznaczonego innego gracza może nadal atakować,
- niektóre krawędzie znikają pod plamami krwi.


Poprawione błędy:
0.9.1
- bugi w skull systemie (zbyt wczesne znikanie red skulla i skull za uhanie kogoś),
0.9.2
- npce kończą rozmowę gdy odejdziesz od nich zbyt daleko,
- kiedy użyjesz komendy /owner, gracz nie musi używać !house aby wejść do domku,
- skull system działa tylo na serwerach z normalnym pvp,
- stone skin amulet daje tylko 95% ochrony przed obrażeniami,
- włamywanie się do domków za pomocą "bugu z teleportem",
0.9.3
- nie musisz dodawać frontowych drzwi w houses.xml,
- nie tracisz backpacka gdy diepercent jest równe 0,
- graczom z promocją regeneruje się życie,
- drzwi od domków wypychają cię przy zamknięciu,
- można tworzyć domki poza obszarem 512x512,
- włócznie nie znikają (Beet Da Brat),
- burst arrowy nie powodują exhausta,
- nie można strzelać przez drzwi,
- tusk table obraca się poprawnie,
- działają wszystkie dziury.
0.9.4
- boxy kupione w sklepie meblowym można otwierać od razu (Alreth),
- przed użyciem construction kita musisz położyć go na ziemi (Alreth),
- rzeczy w domkach są zapisywane ze wszystkimi atrybutami (Kiper),
- po zabiciu gracza dostajesz pzlocka na <whitetime> minut,
- pkowanie summonami liczy się do skulli,
- trzeba uczyć się wbudowanych czarów,
- npce nie powodują crashy (Tibia Rules),
0.9.4a
- nie dostajesz debuga przy otwieraniu nie-questowej skrzynki,
0.9.4b
- można założyć axe ring i działa sword ring,
0.9.4c
- potwory tracą niewidkę po trafieniu magią,
- kiedy potwór staje się niewidzialny atakujący traci cel,
- tutorzy otrzymują obrażenia od potworów,
- potrzebujesz pacca żeby kupić promocję,
- błędy przy konwersji mapy (Vide).
0.9.4d
- potwory atakują gracza w momencie przywołania (Smygflik),
- gm-owie z tym samym accessem widzą się mimo niewidki,
0.9.4e
- crash gdy npc nie ma uprawnień do wykonania komendy,
- crash przy próbie wyjęcia rzeczy z pojemnika usuniętego przez /clean,
- tracenie celu kiedy atakowany gracz staje się niewidzialny,
- debugi przy rozlewaniu płynów z flaszek,
0.9.4f
- crash przy dołączaniu do drużyny przelogowanego gracza (Aquisitor).

Link:Link: http://www.speedyshare.com/424606431.html


3.Trzeci silnik to Mazurksi:

Oto link do silnika Mazurski OTS i ACC Markera. Jest to zakupiony silnik.
Linki:
http://www.speedyshare.com/836339961.html

4.Czwarty silnik to Old School:
Link: http://www.badongo.com/file/2728689

To już wszystkie .Dzięki was za obejrzenie

Offline

 

#2 2008-12-20 16:14:21

Ciechan

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-17
Posty: 1
Punktów :   

Re: Silnik bez vira :D pod 7.6

Thx za silniki teraz se zrobie własnego ots'a

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ots76.pun.pl bocja wspaniała choroby bulterier sprzedam Lecznie u osteopaty to leczenie niekonwencjonalna